H ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

H ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Στόχος κάθε επιχείρησης είναι η συνεχής βελτίωση της. Η γνώμη των πελατών αποτελεί ένα σημαντικό όχημα προς αυτή την κατεύθυνση. Όπως έχει πει και ο Richard Branson από τη Virgin Group, “Οι εταιρείες μας ευδοκιμούν από τα σχόλια των πελατών. Μας βοηθά να καινοτομούμε και μας κρατάει κοντά τους”. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών, είτε επιτόπια ή offline είτε διαδικτυακά ή digital.

Επιτόπια-Offline

  • Άτυπες ερωτήσεις από το προσωπικό εξυπηρέτησης
  • Έντυπα ερωτηματολόγια
  • Με τη χρήση επιτόπιων εφαρμογών αξιολόγησης
  • Τηλεφωνική επικοινωνία

 

Διαδικτυακά-Digital

  • Εξειδικευμένα εργαλεία και πλατφόρμες έρευνας
  • Chatbots (είτε με live chat είτε με αυτόματη σειρά ερωτήσεων είτε ακόμα και με συνδυασμό)
  • Με ερωτηματολόγια της επιχείρησης ανά προϊόν ή υπηρεσία μέσω Google Forms, Email, Social Media ή Applications

 

Πλέον που η εμπειρία του πελάτη θεωρείται από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας ή αποτυχίας ενός brand, κρίνεται όλο και πιο απαραίτητη η υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων για την απόκτηση ανατροφοδότησης από τον πελάτη. Καθώς η αποκόμιση της γνώμης του αμέσως μετά την παροχή υπηρεσιών κρίνεται γενικά ως πιο αποτελεσματική, η προσπάθεια προσέγγισης του on the spot (επιτόπια) έρχεται όλο και περισσότερο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. H σύγχρονη εφαρμογή eLike των Pleiades Group κινείται ακριβώς προς αυτή τη κατεύθυνση, φέρνοντας την τεχνολογία στον χώρο της επιχείρησης και κάνοντας την ανατροφοδότηση από τον πελάτη πιο άμεση, εύκολη και διασκεδαστική. Πρόκειται για ένα ψηφιακό εργαλείο που τοποθετείται στον χώρο του εκάστοτε καταστήματος, προσδίδοντας διαδραστικότητα στην διαδικασία ανατροφοδότησης και καθιστώντας την πιο ενδιαφέρουσα για τον πελάτη. Δίνοντας του ένα κίνητρο παραπάνω να μοιραστεί την γνώμη του με την επιχείρηση, η εφαρμογή eLike αποτελεί την ιδανική λύση για την άμεση αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον πελάτη. Οι δυνατότητες και τα οφέλη που προσφέρει όμως είναι πολλά περισσότερα, καθώς πέρα από τη δυνατότητα ανανέωσης των ερωτήσεων με βάση τις ανάγκες της επιχείρησης, παρέχει στατιστικά στοιχεία προς επεξεργασία και χρήση στο πλαίσιο λήψης αποφάσεων και χάραξης στρατηγικής. Μία εφαρμογή απαραίτητη στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, καθώς πέρα από απόδειξη ενδιαφέροντος για τη γνώμη των πελατών, προσφέρει άμεση σύνδεση του ιστότοπου της επιχείρησης με χρήσιμους ιστότοπους, όπως τα Google My Business, Facebook και TripAdvisor. Αυτή η σύνδεση πέραν του ότι φέρνει την επιχείρηση πιο ψηλά στην κατάταξη στις πλατφόρμες αυτές, δίνει ταυτόχρονα τη δυνατότητα κοινοποίησης των κριτικών που λαμβάνουν χώρα και στην ιστοσελίδα της επιχείρησης.

 

Shopping cart
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!
Συνέχεια Αγορών
0